Cocalarul Electronic

I’m back, bitches!

PM …si deci stateam carevasazica pe hol…

…cand deodata apare un roacher la bustul gol, slab ca iapa lui badea Axinte de la Stroiesti de puteai sa faci tambal din coastele saracului. Pai bai pula, daca nu bagi has in tine si bagi rachiu, pula mea! De unde atata volum? Parul i se falfaia in curentul de la fereastra pe care un neam de curva nu a inchis-o, in pizda mamii lui, ca sunt -10 afara si pijamaua-i rupta. Vine spre mine. Ma simt ca intr-un film cu Vandam. Zic: fac flicu’ pe spate si-i fut una de-i sar mucii pe geam, ‘nezeii mamii lor de roacheri. Imi cere un foc. Ciudat, zic. N-avea tigara. Vrea si tigara. MUIE! O pula, s-au scumpit, iesi jig de scroafa! Nu mai dau tigari! Nu mai dau in viata mea nici o tigara! 5,6 RON pachetu’ ba! Cere-i ma-tii bani de tigari! Pleaca…

Ion nu era, nici Romica si nici Handi… singur cuc, si cucu-i mare. Zic apoi, dara, n-ar fi o treaba sa am o pizda langa mine? O Cioco-boco ceva? … de unde? Pula cat calul, nevoia cat America… nimic…

…ma culc…

6.46. AM

– Deschide in mortii ma-tii ca n-am cheie! Sparg usa sa moara mama!

– Ho, boule! Stai asa, tigan borat!  Acuma, ai rabdare… deschid…

Filed under: Oldies but Goldies, ,

Lasă un comentariu